prov..

nu har jag börjat känna mig sjuk. Hoppas inte att jag får som min lillebror hade.. han spydde lite si sådär! Det var svin länge sen jag var sjuk så jag kanske kommer bli det då. Fan! Jag som inte vill vara hemma.. svin tråkigt. Vi har matte prov i morgon. Det kommer ju gå.. hm.. bra? Jag fick frågan av en lärare vad 8 gånger 4 var, jag som inte ens orkade tänka svarade 24. Då hörde jag nere i ett hörn någon som sa nåt i stil med: Du är en skam för vårt kvarter om du inte kan det. eller nåt sånt. Det känns ju bra.. men jag fick i alla fall en tabell då, hehe! det kanske inte hjälper mig till provet menmen. Det går ju som det går. Men nu ska jag hoppa i säng och se om jag blir bättre imorgon, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0