fågelskit

när jag och adam skulle och köpa glass idag så skulle jag sätta mig och cykla på min nya fina cykel och när vi skulle iväg så såg jag en stor fet fågelskithög på styret. Inte en så stor sak egentligen.. men på min nya cykel gör det mycket!!!! Nu måste jag putsa den och göra den skinande ren! Måste fara till biltema nån dag också å köpa en cykelkorg. Jag känner mig lite handikappad. Men på fredag så ska vi kanske iväg till sundsvall och hyra stuga å sånt. En liten tripp. Egentligen är det bara för att bauhaus finns där och mamma vill ha en speciell solsäng därifrån. Den gick inte heller att beställa. Men då kanske vi ska köpa en cykelkorg på på vägen dit stället. Ja min nya cykel är det bästa som har hänt mig på lääänge!

Kommentarer
Postat av: josse

asså jag börjar bli less, seriöst! Du säger ALDRIG nå till mig

2010-07-07 @ 23:06:38
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0