filmkväll

Idag blev det minsan bilbingo. Men ack ack ingen vinst! Det gör inte så mycket faktiskt. eller visst hade det varit trevligt med några lappar till. Men eftersom att jag har varit upptagen nästan hela dagen så har jag inte hunnit skriva. Så ni får nattblogg. Jag och syster for till katterna och när vi ändå var där så tog vi tillfället i akt att låna lite filmer. Min syster ska nämligen se eclipse imorgon så hon ville ha en liten uppfärskining av new moon. Så vi har sett den. Jag fattar inte varför hon ska se eclipse om det enda hon gör är att klaga på alla dom filmerna. Som typ, kan han inte sola så att han inte är så blek? Blir inte han galen när hon har mens? ja och sånt! Men hoppas hon ändrar sig när hon ser eclipse. Just nu är den bland de bästa filmer jag har sett! Aja nu ska jag sova, vill inte sova bort hela dagen om det är soligt imorgon. Pappa ville tydligen fara och bada. Hoppas på bra väder då.

Och ingen bild, jag orkar inte heller rota bland de gammla så ni får bara lite hjärnträning här på min blogg idag! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0