fotbolls vm..

min grej det där med fotboll. Nej men jag satt med framför tvn och tvingade mig själv att se bara för att jag minst måste ha sett en match under hela vm. Och hips vips så var jag som fastklistard. Helt sjukt att en fotbolls hatare som jag kan bli så inne i en match. Det är faktiskt rätt kul att se. Men under den sista tiden på första perioden blev ögonlocken lite tunga så jag var tvungen att hämta datorn för att hålla mig vaken. Lika bra då för jag har inte skrivit på hela attans helgen. Men idag har det varit underbart väder ute och jag var tvungen att vara ute. Har hunniut med att bada i mina kussars pool två gånger. Med adisch i solen och josse å millanprillan lite senare. Vi åt också upp två chipspåsar och nästan en hel godispåse..





nej nu ska jag se film med min syster. I'ts complicated. Den verkar bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0