hi my name is jane

Igår såg vi sen så kallade skräckigaste skräckisen! Haha den var långt ifrån den läskigaste. Ja vi såg paranormal activity. Jag har i alla fall sett läskigare. Men jag kanske är en hårding för det var fyra killar som också var lite rädda. Men sen så drog alla killar utom en.. jonatan. Josse var lite trött och gick å la sig medand jag och jonatan satt inne på chatroulette halva natten. Sånt man roar sig med när man inte kan sova. Men vi råkade i alla fall väcka josse och det började bra. Tills jag och josse började dra igång en av våra berömda små diskutioner. Men men jag är nöjd ändå.


snodd bild av jossa men ändå


nu ska jag silla (blink blink josse)


Kommentarer
Postat av: josse

2010-07-23 @ 02:52:41
URL: http://www
Postat av: josse

hehe, ops! Jag sillar nu, yeh! Skaru ha nån sill älläääh?

2010-07-23 @ 02:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0