hot stuff

Ja nu har jag hunnit med att vara på stan, varit finbesök hos farmor och fått lite instruktioner. Mina kusiner ska till gotland imorgon och medans dom är där så ska jag vara deras katt vakt. Eller ja jag ska tömma skitlådan, mata dom och leka med dom mm. Dom har nämligen katt ungar som är söta som socker! Helt sjukt hur mycket jag vill ha dom. Fick också veta att dom heter vilda och harmoni. Lite roliga namn men förvånar mig inte alls att dom heter så. hur som haver så kommer jag nog att spendera min tid mycket där och gosa med dom. Men nu ska ni få njuta av en bunt med bilder. yeee!



heh ja det var en ring för er som inte fattade..



finkan med i alla lägen. Hade ingen bättre bild på halsbandet men
det är i alla fall också en uggla som ringen.



en likadan som jag köpte för inte så länge sen. Men köpte den endast
för att det var två för en på lindex där min syster skulle ha ett par öronhängen!




findus även med här. Han är nämligen lite sällskaps sjuk av sig;););)
önskar ni hade en sån katt va.


och likadana armband som jag också köpte för nån vecka sen.


ja.. här märkte jag att man såg sig själv. heh, märkte nu också att
det även är så på bild sex.


ja här med... hack i häl


c


det var ett tag sen jag blev ganska så besatt av ringar nu, sen dess så
har jag hunnit sammla på mig en hel del. Men hälften av dom har varit med
om mycket och börjar tappa färgen nu. inte vackert.


men nu har jag faktiskt börjat att tycka om guldringar. Ganska snygga
ändå. Man kan ju variera lite. Men ännu är inte guldsamlingen uppe i
massor med ringar ännu. Innan gillade jag nitar, svart, silver, döskallar
och sånt. Dom är fortfarande mina fina diamanter men kommer nog inte
änvändas lika flitigt nu..


ja.............................. bilden talar ju för sig själv. Tötnos då!


nu är jag pank och kommer förbli så ett tag. Förvisso så kommer ju mina
sommarjobbs pengar.. men det är ju ett tag dit. Lappen som sitter så fint
på min börs har jag gjort på dagis. Har lite andra också.
Dom var inte riktigt till för detta men jag gillare!

nåja allt från mig, märker ni att jag har brist på saker att göra? känner mig
en aning rastlös. Skitsamma grismamma nu ska jag leva loppan på lovet!
hejjjs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooogglah

2010-07-03 @ 01:45:10
Postat av: Josefine

SHIT vad avundsjuk jag ÄR på uggleringen! :O:O:O VAR har du fått tag på den? :O:O:O

Så JÄVLA snygg!

2010-07-04 @ 12:49:21
URL: http://juiceee.devote.se
Postat av: Josefine

JAG VILL OCKSÅ HAAAAA!



(hade glömt att ändra min bloggadress i den andra kommentaren hehe :D)

2010-07-04 @ 12:50:18
URL: http://josefinejuto.devote.se
Postat av: Clara

guud vad snygga grejer du shoppat carro, som alltid! är riktigt avis :D

2010-07-04 @ 16:29:31
URL: http://claralundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0