i got u on my lips

Kände för att skriva ett inlägg och sen så såg jag att det senaste var skrivet för ca 30 minuter sedan. Men det skadar ju inte med ett till. Min syster drog ut men hon sa i alla fall att hon ska hyra film på hemvägen. Så en film kväll med magkurraren. Det lär ju bli hachiko. Men jag har redan sett den en gång i tiden en dyster kväll. Jag bölade i min ensamhet. Men min syster protesterar och vill se den. Även bror min ska se den. Familjemys på G. Men just nu är hon borta och hyr den så jag ska fortsätta att beställa lite grejjor från H&M! Wiiihoo!


jag har tre feting finnar i pannan just nu! Men dom ska bort och alla
andra som kommer komma för den delen.
 så jag köpte denna fina idag på stan

jag ska köpa allt som går och utrota finnarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0