natt berättelse

hihi. När jag skulle tvätta ansiktet så tänkte jag att det var nog lika bra att sätta på ansiktsmask. Medans jag stod där och skulle ha det i tio minuter på så började jag borsta tänderna. Men vi har en sån där kran som finns på donken. En sån där som man bara sätter händerna under och så kommer det vatten. Så när jag skulle spotta och ha vatten så slutade det aldrig att spola. Det har dock hänt vääldigt många gånger. Men nu kände jag mig väldigt taskig. Jag var tvungen att väcka en halvsovandes pappa och han var tvungen att stänga av vattnet, ta lös hela kranen, leta värktyg och allt sånt. Jag hade verkligen skuldkännslor. Men det värsta var ju att jag hade haft på den där ansiktsmaskien i mer än en halvtimma och den skulle ju bara vara på i 10 min! Hehe så jag fick tvätta bort det i duschen snabbt när pappa startade vattnet. Allt blev kaos för att jag skulle ha ansiktsmask..................... ja nu ska jag sova. Godnatt mina fina♥

hoppas min hud mår bra efter ca en timmes för lång tid med ansiktsmask!



det såg ut som att jag hade väldigt vita tänder på den här bilden!
hehe mee likeee!


Kommentarer
Postat av: josefinef

men oj så intressant. din hud skulle nog behöva en ansiktsmask en hel dag

2010-07-08 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0