say you love me more than you did before

Det känns som att sommarlovet snart är slut. Som att allt kommer börja om igen väldigt snart. Jag går alltid omkring och oroar mig för mitt val och allt sånt. Det förstör min sommar lite smått. Men det är dom två senaste sommrarna som har kännts kortast. Förra sommaren tog konfirmationen upp en stor del av sommren, och nu sommarjobbet å oroan över gymnasiet. Man tycker ju att det är nu vi borde ha mognat och kan bli mer "vuxna". Men inte jag. Det känns som att jag inte är redo att börja ta allt i egna händer ännu. Inte såhär tidig. det borde vara vid 30 års åldern eller nåt sånt. Då är jag nog redo. Föräldrarna borde ha fått göra våra gymnasieval. Har en kännsla av att jag kommer bo hemma väääldigt länge. hehe.

                  

i know i could saved our love that night if i'd known what to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0