sensommar

Nu känner jag mig helt deppig. Sensommaren är här och nu väntas bara hösten. Åhh varför är sommaren så kort. Jag har verkligen inte hunnit göra nåt av det jag hade planerat. Men igår kväll hade jag, clara, camilla, hiba och agnes en mysig kväll. Först svängde vi förbi hemmakväll och köpte världens fetaste godispåse(som var pricken över iet). Sen for vi till gültza och bara hängde och faktiskt badade. Men när mörkret föll så gled vi vidare till clari och såg skräckis. Dock hade jag redan sett den men vad gör det, jag blev lika rädd ändå. Vi såg case 39, inte så länge sen jag såg den men den är svinigt bra till och med alla andra tyckte det. Men nu får ni avnjuta en bunt bilder.













Juste jag har fått världens feting förkylning också. Min hals gör fortfarande ont. Kan det bero på att jag badade i svinkallt vatten.. aja nu ska jag göra en kopp te med honung i och sen ligga å snora. Tur då att jag valde att inte ens fara på pdol då.

Kommentarer
Postat av: Clara

neej carro, KRYA!!

2010-07-31 @ 16:35:04
URL: http://claralundberg.devote.se
Postat av: Camilla

krya på dig bebis <3

2010-07-31 @ 16:57:18
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0