fear of future is worse than pain of past

Hejsan svejsan.

Jag och många andra har varit hos mikaela idag. Eller många var det ju inte j och j så att säga. Det känns bra att alla är hemma nu. Förutom att alla utom jag och lilla josse ska till stockholm imorgon! Jag blir så ledsen när alla bara far iväg och vi hinner aldrig träffas. Det kommer bli bara jag och josse nu nästen rästen av hela sommalovet. Men nu ska jag iväg och leta gubbar.


Vi har bestämt oss för att börja på ny kula och göra ett helt nytt jordgubbsland. Det gammla är nästan helt igenväxt, vi flyttade bara över några plantor till det nya. Men det gammla får vara kvar tills i höst för just nu ger det fortfarande gubbar. Jag älskar jordgubbar. Det är precis därför ni får nästan ett helt inlägg om mitt jordgubbsland. eller ja......... mina jordgubbs land ;););)


inte världens fräschaste bild... men notera att tårtan är ca en dag gammal.
kylskåpsliggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0