jordisar

Igår skulle det bli strandhäng med josse och juto med det varade inte länge. Snabbt så for vi och hyrde film å allt vad det innebär. Sen på kvällen så tog jag josse och vickan en cykelrunda genom fina luleå. Eller vi for till olika matställen och sånt. Men jag ser nåt rött i jordgubbs landet nu så jag måste skynda dit innan nån annan hinner!





yeey mee like...........

våran underbara strandtripp slutade med regn.


hoppades på sol idag eftersom att det blev sol på kvällen, vi var gladaa

höhöhö lite smält och arg, min favo glass från och med igår!



Kommentarer
Postat av: Josefine

CARRO. Du måste ta bort bild nummer fem!

2010-07-15 @ 21:54:13
URL: http://josefinejuto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0