got lost in the shadows

känner mig rätt hängig. Ont i huvudet och så är vädret sådär. Har kanske planerat att hitta på nåt med tjejerna som finns kvar. Clara åker ju till hennes stuga imorgon. Det känns piss dåligt. Då är det bara jag, josse och camilla kvar. Camilla jobbar på dagarna och josse måste vara med hennes nykommling i familjen hela dagarna.. Men pappa har ändå bara semester i två veckor så jag kan umgås med han tills han börjar jobba igen. Vi hade ju tänkt fara och bada idag men så blev inte fallet. Vädret bråkar och jag tråkar. höhöhö


Kommentarer
Postat av: Clara

kommer sakna er svinigt mycket! OCh tur att du inte la ut bilden från max när jag typ tar på mig själv....hahahaha blev lite rädd! :D

2010-07-09 @ 00:56:47
URL: http://claralundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0