i'm lovin' it

Jag har varit med josse, clara och camilla hela kvällen. Det var mycket trevligt. Det var ett tag sen nu. Vi for från ställe till ställe och och vi fick oss nåt att äta överallt. Till och med två glassar på donken. vi borde verkligen bryta den här dåliga vana att alltid äta nåt. Mat är verkligen magiskt och får oss att säga alla våra mörkaste hemligheter.. eller.. typ. Men nu ska jag sova för jag ska upp tidigt. Ska till sundsvall. Yee bauhaus! natti natti!





räätarrddd

dom bästa bilderna är alltid dom oseriösa..

men ni får en seriös bild också bara för att jag tror ni aldrig skådat en
sån förr?

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA såååå sköna!

2010-07-10 @ 17:38:15
URL: http://truecolour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0