eclipse

Måste säga att eclipse var så jävla braaa!! Den bästa av alla filmerna vill jag lova! Plus att man fick sina skratt i den också, det gjorde det hela mycket bättre! Tiden gick så fort, fööör fort inne i bio salongen! Jag hade kunnat sitta i timmar och bara fortsatt se. Men efter bion så träffade vi olivia och stannade å små pratade med henne en liten stund, eller ja det blev inte en så liten stund. Efter ca en timme så insåg vi att vi hade stått på samma ställe och pratat svin länge höhö. Men det var kul, det var ju ett tag sen vi sågs. Jag kommer sakna alla på björx så mycket. Nåja efter det så skulle jag och millanprillan moppa hem. Eh ja korkade jag råkade låsa in moppe nyckeln OCH mobilen i sittsen. Eller den där lådan under där man sitter. Ja men som tur var så hade min fina kompis camilla nytta av hennes smala handleder och stack in handen dit under och fick tag på nyckeln! Efteråt tyckte jag att det var lite små kul att en sån sak kunde hända oss precis då. Men i stunden fick jag panik. Aja det gick bra och vi tog oss hem oskadda.

 Heh långt inlägg här men hoppas ni fick er att skratt av min korkad het och lär en en läxa från mina misstag!

Vill tillägga igen att eclipse är värd att se på bio för alla twilight älskare.. för dom som inte redan sett den då.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh carro älskar när du skriver långa inlägg! :D Speciellt då jag är med i den ;)

2010-07-01 @ 02:10:56
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0