känns som en evighet

har tyvär inte fångat nåt på bild dom senaste dagarne eftersom att papi och adam har med sig kameran till turkiet! Jaa.. jag är avis på att dom for. Men jag och mamma har en "tillgodo" gång som vi ska slösa nån gång. Det kommer bli skönt att fara bara jag och mamma. Inga syskon som också ska ha. Men jag vill medela att det inte var lika farligt att jobba idag än igår. Alla söta dagisbarn uppmuntrar en verkligen. Haha, dom står och kollar å bankar i rutorna å frågar saker som: vad heter ni? vad gör ni här? varför är ni i våran sandlåda? och massa mer. Synd bara att nu är det slut jobb på dagiset så vi ska röja sly imorgon! Jag känner mig inte speciellt taggad på det. Aja nu ska jag sluta skriva märker att det börjar gå lite överstyr och bli mycket text.

Drar till clarii ikväll dådå för en taco kväll! Fyfasiken vad gott!! Jag tror jag dör, aldrig att jag får sån finmat på veckorna! Nu e det feeeeezt! Känns som hundra år sedan jag träffade tjerorna mina! heidooo


(bild på ett ogräs från ränsningen idag borde vara här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0