lunch

Vi fick lunch kl 11 som vanligt och jag tog mig hem och åt på 15 min! snabbt gick det, så därför hinner jag sitta här igen. Solen gick lite i moln och det är både bra och dåligt. Dåligt är att då kommer mer mygg ocg bra är ju självklarf för att annars dör vi troligen av värmeslag. Har hittills glömt vatten varenda dag så jag måste komma ihåg att ta med det. Det är så sjukt jobbigt med slyröjning när alla myggor är i ansiktet, minst 10 myggor har jag fått i näsan kan jag lova! Jag saknar att ränsa ogräs i sandlådorna. Vi ska röja sly en vecka om inte mer framöver nu.



josse och hennes mamma kom förbi igår. Jag hörde att nån smög i trappen
och så var det min goda vän josefine. Hon bönade och bad om att få vara med
på en bild på min blogg. Jag sa förstås självklart och det löftet måste jag hålla

som extra belöning så får hon en länkning här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0