nytt i kylskåpet(garderoben)

har varit med mamma på storheden idag. Vi köpte lite vad vi kände för och lite mer. köpte lite nya saker som jag förövrigt inte kommer att kunna använda på ca tre veckor eftersom att jag sommarjobbar. Jag köpte bland annat

en ny ring som jag suktat efter ett tag

nya svarta nylon strumpbyxor som jag tänker gömma för min syster.
Hon är nämligen expert på att göra maskor och hål efter första dagen.
Och ja jag överdriver inte, första dagen!

en ny ansikts kräm/mask. hehe kanske inte var så behövligt med en
bild dock. Jag har skrubben, och den återfuktande krämen i samma
"sortiment" och på min syrra fungerar det skit bra med inte på mig.
Men jag har börjat äta finn medicin och jag tror att det börjar bli bättre
med allt tilsammans.

Sen så köpte jag en bh också. Den tog jag på mig direkt när jag kom hem så
jag antar att ni inte får nån bild då. Men det gör inget för jag tror ingen vill se den
heller.

Kommentarer
Postat av: clara

sjukt snygg ring carro!!

2010-06-16 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0