ojdå

har inte riktigt haft tid att skriva för mitt schema har ju som sagt varit fullproppat! hehe. Har egentligen inte tid att sova nu eftersom att jag ska sova nu hade jag tänkt!  Men balen igår blev mycket mer lyckad än jag förväntade mig! Helt sjukt kul alla hade.. antar jag. Den gick väl lite från bal till galet dansgolv! Men höjdpunkten var ju att våran låt van och som pris fick vi en live spelning hah! Massa skrikande fans hade vi ju i alla fall. Kändes skönt att vinna nåt i alla fall. skolavslutining imorgon.. kommer sakna våra klass som har hatat varandra i tre år. En klass är alltid en klass även om man inte gillar varandra. Vi hörs och syns 9B, Vi kommer alltid vara annelis juveler! OCH sportfåne klassen.... (höhö)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0