run away

idag när vi hade niornas lunch fick alla tjejer lite smått panik när vi insåg att vi var dom enda som hade en seriös låt, alla andras hette typ: klamydia, bling bling nyckelring, fylla och fight mm. Hehe men vi fick mest poäng av alla klasser ändå. Det var lite kul att höra här och var saker som, fan vad bra låt den skulla ha funnits på spotify och typ ååh vi skulle också ha tagit en seriös låt.. hihi. Jag är så stolt över josefine och mikaela som sjöng så bra att alla undrade vem det var som sjöng i våran klass. Stolt klasskamrat! Sen har jag köpt min balväska för endast femtio kronor, helt värt det! Ett riktigt fynd för en engångs sak. En mycket bra dag med andra ord. Känner att jag har ont i huvudet så jag drar mig mot sängen tidigt nu, natti natti


bilderna från våran mentors dag kommer kanske...imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0