sunday sunday sunny sunday?

Kära söndag du är välkommen med en öppen famn.

Jag sitter här igen efter helgens ståhej. Risig som en tupp och längtar efter att pappa och adisch ska komme hem från deras lilla trip till turkiet. Eller ja.. egentligen längtar jag nog för att se om dom köpte nå skor! mehehe! Vi får se vad dom fått med sig hem. Ikväll tror jag det bär av till mickan place för ännu mer sex and the city. Vi hade nämligen sex and the city marathon igår och såg ca hälften av avsnitten bara. Så till nästa person för resterna. Sen är det jobb imorgon som jag faktiskt längtar till. Inte många som gör det tror jag, men så kan det gå när ett mirakel sker i carros värld. Jag har funnit lyckan! Oken nu slutar jag svamla och ska gå och äta kakor. ses, hörs, syns å allt sånt.




clara ser besviken ut på sin mat..

josse ser ut som att hon har sett nåt riktigt chokerande!

en person som desperat letar efter pengar som hon aldrig har.

en person som ser allmänt normal ut och den andra letar fortfarande efter
pengarna..

två personer som inte ser så närvarande ut vid middagen.. den ena letar
såklart fortfarande efter dom dära pengarna som inte finns!

ja så kan det gå, nu ska jag kila ner till kakorna som väntat på mig så länge!

Kommentarer
Postat av: mickan

hahahahaa :D till bilderna alltså ;) hoppas dom kommer hem med schnygga schkor!

2010-06-20 @ 13:52:59
Postat av: Camilla

hahahhaha ser jag normal ut? hahaha :D

2010-06-20 @ 14:08:52
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0