underbara clara med godis!

Idag gick jag på stan med min syster. Inte så värst länge och jag hade nästan inga pengar heller. Men jag köpte i alla fall ett par "cykelbyxor" eller ja dom liknar såna. Jag tror alla fattar vad jag menar. Sen så tänkte jag gå och göra ett hål i örat, ja asså bokstavligen i örat.


Ett sånt här! Hade varit svin snyggt, jag hade penagar, mod och hade
bestämt mig! Jag skulle! Men så när vi kom fram så visade det sig att
dom hade stängt butiken för att dom skulle flytta och öppnar inte på
nya stället förän andra augusti! Järnspikar!

Aja nu ska jag sova plus att datorn håller på att ta slut batteri.. hehe
orkar inte hämta sladden! Men får inte glömma att skryta lite om
att jag ska se eclipse imorgon!! Såg new moon idag hos clara så
jag känner mig uppladad. Härlig kväll hos clara! Vi har saknat henne som
in i gatan!! Men godnatt nu mitt folk♥

Kommentarer
Postat av: Clara

ja det var en urhärlig kväll....har saknat er såhääääääääääääääääääääääär mycket! <3

2010-06-30 @ 14:12:30
URL: http://claralundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0