anropar josefine juto

nu har jag och mamma i alla fall köpt mina bikinitrosor. Om det är så att mina midsommarplaner går till väga kanske den invigs då! Vi får väl an si. Men först måste josefine juto svara i sin telefon!! En kommentar som min lillebror sa idag när vi satt och åt fruktsallad: Carro, man ser apelsinerna mycket för att dom inte är samma färg. hehe vad var det för korkad kommentar. Som att jag inte visste det. Ja inte så kul jag vet, men jag tyckte det.. och jag har ju fått höra att jag har dålig humor några gånger. Nog om det nu ska jag gå och äta macka innan jag svälter ihjäl. Tre dagar utan man klarar man sig i alla fall har jag hört.




josefine din nöt, man ska ha igång mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0