stuff

Skönt att vi fick sluta en timme tidigare idag så jag slutade kl två. Jag passade på att sola lite medans det fortfarande var varmt. Förövrigt så hade jag och jennie pratat ihop oss om att vi skulle baka till dom stackars slyröjarna, det gjorde vi och slyröjarna (som dom nu mera heter) blev goa å glada! Måste också bara berätta en rolig händelse på dagiset! Jag skulle hämta pappret från kopiatorn och var tvungen att gå igenom den andra avdelningen tranan. När jag kom in där så såg jag ca tre ungar och även en fröken sitta vid datorn och titta på sean banans musik video skaka rumpa! Hahaha! Läraren sa att han kunde skriva upp vad dom skulle söka på om dom ville se den hemma. Villken bra förebild dagis är. Ack ack!



heheheh!

nu kommer också mina köp från igår.

en ring i storlek large! Men det sket jag i för jag skulle ha den.
Det syns inte så bra men den är turkos

matchande armband


en asbajs cool rosa bikini. Nästan lite neon rosa! Trollorna fanns
tyvär inte i min storlek men ett par fanns kvar på storheden som jag la undan.
Mamma skulle köpa dom idag! Tur att dom har lovat bikini väder i helgen!

ett fett halsband

höhö ja allt från mig, nu ska jag ut i solen igen! Ciao!

midsommarplaner har jag men dom är inte riktigt färdigställda ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0