dance to the beat

Jag är 158,7! Tusan jag som trodde att jag var minst 159,5. Jag mimmi och starry kom fram till att man anses som kort om man är under 160.. så jag måste se till att växa lite lite till! Jag ska minst bli 160. Ett måste om jag inte ska anses som kort hela livet! Och tattare som jag är så har jag tagit ett finfint lås fråk stil.. dock var det ett kodlås men jag tänkte sitta och försöka klura ut koden nån dag då jag inte hade nåt att göra! Men i alla fall så blev det aldrig blivit av.. tills nu. Jossi possis kille satt och lekte med det och bara sådär så fick han upp det! Sviin ballt! Så dom ändrade till en lite enklare kod och nu går det fint att använda. Tänk vad bra det kan vara att sno lite ibland! Ett nytt fint lås har vi nu.

Måste också tilläga att scrubs är svin dåligt! Men ändå ser jag det alltid på kvällarna. Sen så ha jag börjat gilla two and a half men av en dålig anledning! Mycket dålig anledning!! Nej nu ska jag sova mina ögonlock känns tunga och jag hatar falska personer men älskar mina kära vänner!! Observera hatar, ett stark ord men jag står för det!
 




Hatar min blogg just nu, den känns så tråkig och ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0