finnar

Vad är det för fel på finnar? alltid massa krämer och skit.. Men inget funkar på mig! Jag pratade lite om finnar med farmor och så hade jag mössa på mig, då bad hon mig ta bort den så att hon skulle få se om jag hade många finnar. Hehe jag vågade inte så jag gick med mössan nerdragen till munnen resten av dagen!

Vars tog våren vägen, minus 14 grader?

hehe hittade fina bilder hos farmor idag också

farmor


farfar




pappa


Jag sitter och skrattar för mig själv åt dom! Nej "NU" ska jag lägga ifrån mig datorn och ta en kort tupplur tills jag ska vakna igen inför skolan som börjar så mycket för tidigt! Nattinatti♥

Kommentarer
Postat av: josse

jag ser dig på din pappa!

2010-03-15 @ 02:14:00
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0