his tears in your eyes

Mitt super balla svarta golv är helklart, nu är det bara lister som ska på plats!! Det blev svin snyggt, jag och josse har hållit på och fixat snyggt i mitt rum. Men vi ska på ikea snart nån gång så då ska jag köpa lite nya saker, bla ett litet bord eller nåt som jag kan ha min dator på. Den jag hade innan fick min lillebror ha i sitt rum så jag ska få våran stora bärbara. Hade ju varit lite tufft om jag hade haft den rosa istället, till min rosa vägg! Men den stora är snabbare, så bättre. Men nu ska jag försöka sova, jag har inte somnt tidigt en enda dag.. nog för att det bara är tisdag ännu. Men i alla fall natti natti socker grisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0