hungrig och pigg

Etersom att min syrra ska byta rum så har dom tagit ut sängen i hennes rum som jag och min lillebror har sovit i ca 2 veckor! Nåja så nu får jag då sova i mitt rum där det inte finns några grejer eller golv. MEN imorgon tror jag i alla fall att dom äntligen kommer och sätter upp mitt balla svarta golv! Känner mig riktigt stolt över det. Sen så har jag såklart målat svarta naglar igen, det är det snyggaste och passar till allt!



Jag blev plötsligt sugen på pringles, kan ju vara för att jag har gått och tryckt i mig massa skit hela lovet! Jag har ätit upp nästan helt själv en plåt med snickerskakor på en vecka! Undra hur mycket träning det krävs för att få bort det.. ååh nu blev jag sugen på pizza också! Jag är väldigt hungrig och ligger här med finkan och kan inte sova! Jag tror att finkan också är lite hungrig så vi kanske tar och smyger ner och ringer å beställer en pizza till mig och majs till finkan! Jag vet han är en knäpp filur! Jag hittade han inne i chipspåsen idag, sen på golvet med ett sallads huvud som han har puttat ner från bordet. Men söt är han ändå.

Och här är självate Finkan aka findus: 

 

OCH.. nu är jag på det bässta humöret som finns!
hehe ingen kan gissa varför, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0