sommar planer... blev till skit

vi hade tänkt att åka alla vi tjejer till stockholm på sommar lovet. Alla ska se muse förutom jag och josse. Så josse verkar lite osäker om hon ens vill fara nu! Jag vill verkligen att hon ska följa men jag kan ju inte tvinga hon. aja om hon inte följer så får jag väl klara mig utan min "andra halva" som jag tycker att vi är som. Men då går jag nog på konserten fasst jag aldrig ens hört talas om det bandet. Jag lyssnar lite på dom nu, dom är ändå ganska bra. Men hur som helst så är allt klart nu! Idag har vi varit hos clara och ringt runt lite. Jag tror att vi ska boka ganska snart!! Allt var i alla fall som vi ville och allt var perfekt, så det blir väl stockholm i sommar då!!! Jag längtar redan nu!! SHOPPA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0