I must quit you

Idag var en ganska skön dag. Jag och josse satt i fiket å spelade kort hela tiden! vi hade dans på idrotten och det var svin kul, josefine höll i den och hon får mer beröm här. Superduktigt josefine! Hehe vad har hänt idag? JO Anneli komm hem från thailand! vi fik lite presenter och sånt! Sen så berättade hon sina små historier om hur det var. Ca en hel engelska lektion gick till det. det var bara skönt! Jag har haft en ganska chill dag kan man ju säga. Jag kom också på att jag ska klippa alla mina naglar svin korta, det  skulle vara ganska tufft ändå. Jag har alltid så långa. Hihi vilken stor förändring! Minus 30 grader imorgon!


Jag har pratat av lite av min ilska idag. Det kändes bra. Imorgon ska jag vakna upp med ett leende på läpparna! Jag skiter i dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0