dhdhdhdh!!!111ettett

Gårkvällen spenderade jag med min underbara dunderbara vän josefine forssberg! Vi såg filmerna som vi aldrig han se med dom andra tjejerna aka "truppen". Men SHIT ikväll är det DH!!!! Jag har gått omkring å väntat på att det ska börja i flera fucking jävla månader! En av mina mindre dyrare drömmar slog i uppfyllelse! Jag kommer ju sitta fastklistrad framför tvn ikväll om jag säger så. Sen så ska vi på yoga imorgon kl 7.00! Jag säger det igen.. NÖTAR är vi hela bunten!! Efter det ska jag nog fara och åka snowboard med mimmi och kanske några fler. Det känns ju härligt, jag har åkt det en gång i mitt liv och det var för ca 2 år sen? aja det ända jag är rädd för är att trilla i liften.. villket kommer ske ett x antal gånger. Men nu ska jag no ta josefines råd och göra nån rolig inpackning i mått hår! Sen ska jag göra ett nytt tappert försök med en islykta. Dock med en annan hink.. om ni fattar!


Kommentarer
Postat av: mickan

va? såg ni dom utan oss:/

2010-03-02 @ 17:11:53
Postat av: shaida

love DH :)

2010-03-02 @ 20:27:34
URL: http://shaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0