frulle och bulle

Ja yogan var svin tråkig kan jag ju säga! Jag och josse gick efter typ 10 min. Aldrig igen säger jag bara! Efter det gick vi i alla fall till josefine. Gjorde god frulle, american pancakes, varm choklad, nutella bär och melon! Riktigt gott! Sen såg vi klart filmerna som vi har hyrt och åt bullar. Jag har hunnit med ganska mycket sen halv sju i morse! Men nu ska jag nog släpa mig till mimmi. det var ju meningen att vi skulle åka snowboard.. men det blev lite för blåsigt och så var jag tvungen att se klart filmerna. Men nu får vi se vad vi gör, nåt kul hittar vi säkert på.




Kommentarer
Postat av: mickan

Josse ser allt exalterad ut:D

2010-03-04 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0