chipmunks

även fasst jag sov till ca halv två idag så kännar jag att sömnen börjar slå sig ner. Haha! Skoja bara. Jag är pigg som en åsna och ska läsa lite biologi eftersom att jag han bara läsa igenom pappret till vad man ska kunna innan jag satte på alvin och gänget. Men det lär ju bli ig i alla fall, så kanske sätter på nåt gammalt avsnitt av DH istället. Förr när jag var lite för besatt i det så fick jag nästan alla boxar som tyvär redan är sedda lite för många gånger. Men det kanske är roligat att se nåt av de allra första avsnitten.
hur som haver så blir det i alla fall ingen mer bloggning idag för min del, eller?


huuur söt är inte theodor????


lite farmorbilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0