don't surrender

Jag kände att det var en bra dag idag tills jag hamnade på fejjan och här. Måste verkligen plugga. Men jag ville bara se lite vad som hände utanför min läxvärld. Jag har till och med börjat med dom extra bilduppgifterna, eller en av dom. hoppas bara att dom inte blir så slarviga.. dom ska ju trots allt in nästa vecka! Jag kan ju bara kalla mig själv för pucko. Fast jag tror att jag ska (mikaelas citat) "plugga arslet av mig" tills DH börjar. Känner också en aning huvudvärk, konstigt då. Jag som har umgåtts med sjuka josse hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild! Du ser ut som en modell!



//"Josse.... och så var det egentligen en kåt kille ;PPppppPPPPPPp"

2010-05-18 @ 19:33:44
Postat av: clara

fan cool bild carro!!!! :D

2010-05-18 @ 23:02:11
URL: http://clarii.blogg.se/
Postat av: mickan

hahaha idiot josse :D Men ja håller med, så fin!!

2010-05-19 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0