ett tu tre

Jag började på min sista bild som ska lämnas in på torsdag och sen kom jag på att jag inte hade färgpennor hemma och gav upp. Men jag gjorde lite i alla fall och nu ska jag börja med den eviga so:n! Hatar att det aldrig blir klart. Det känns verkligen att det är slut på den chilliga tiden i livet snart. Jag vill tillbaka till sisådär fyran/femman! Jag vill inte bli stor och börja gymnasiet. Jag tror att jag ska fly till peter pan landet där man inte växer upp. Men vi har i alla fall inte så mycket lektioner imorgon, vi ska till ormis och göra nån hinderbana. Kan bli kul.. eller en katastrof. Äh jag längtar egentligen bara till DH ikväll. Älskar verkligen tisdagar, 20.00 ugly betty, 21.00 DH, 21.55 cougar town. Perfekt helt enkelt. Nej nu är det mat heidoooo bloggis

mmm blåbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0