jag vill leva i nuet och ångra mig sen

jag känner mig lite "sne" ett nytt ord jag lärt mig för ledsen/arg. Jag skulle vilja fara utomlands, långt långt bort och stanna där i månader. Bara jag och mina fina. härligt det skulle vara. skulle ju inte sitta helt fel med typ.. maldiverna? eller grekland? Åå vad härligt. Själva ute på en öde ö och bara varandra å solen. hihi låter som en dröm.

maldiverna


grekland


helt sjukt vad jag skulle vilja sticka iväg från allt och alla just nu. Precis just nu,
skita i allt och sticka iväg till nåt hätligt ställe. Jag vill bort från Skolan, pluggandet, tidiga morgnar, kalla dagar och det jag mest vill bort från.. störda människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0