måndagsbarn

ville bara skriva lite om att det här var en bra måndags kväll, jag dumpade läxan för härligt häng. Jag levde min dröm och köpte en lyxshake på max som jag längtat efter så länge, hade det till och med uppskrvet på mobilen. Tror faktiskt också att det var första gången jag såg skaburbian collective killen på så nära håll, nån meter brevid mig satt han med sin gitarr och sjöng lite olika låtar. Bland annat den enda jag kände igen walking in memphis som jag älskat ända sedan calle sjöng den för första gången i idol! Nu är det dags att sova det var allt från mig idag, gonatt!

Kommentarer
Postat av: josse

shit vad läskigt!... Jag lyssnade på måndagsbarn när jag läste inlägget! :D

2010-05-17 @ 23:43:21
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0