med andra ord

eftersom att vi inte har nå läxor nu dom sista veckorna så har jag tid för att kolla på jossis match med tjejerna idag. Känns konstigt men skönt om något!! Det ger riktiga sommarkännslor när man kollar på josses matcher!
 


men nu antar att våran sommar kommmer se ut på nåt liknande sätt..

Mikaela som har varit utomlands kom hem med fina presenter till oss. Alla fick armband, så gulligt av hon att tänka på oss! Mikaela är helt enkelt bäst!! Men jag känner mig faktiskt inte så fri ändå, josse jobbar och mamma å pappa är ju i stockholm och kommer inte hem förän inatt, så jag har en del ansvar när det bara är jag och min lillebror. Sista maj dagen idag, nu kommer den riktiga sommaren ju!

Kommentarer
Postat av: mickan

Åh tack carriii:D och självklart detsamma ;)

2010-06-01 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0