ses nästa helg söndag

Jag har nog vant mig vid den brännheta värmen idag, för nu fryser jag som en gris. Ska ta en lång varm dusch och jag håller fortfarande på med att vänja mig vid att tvätta håret en gång. Det har gått fin fint hittils. Men problemet är att då tar det så kort tid att duscha om jag bara tvättar en gång. Jag vill stå länge. Aja det hät lovet har varit väldigt nyttigt. Jag har faktiskt fått lite läxa gjort. Men dock väldigt mycket kvar. Helt sjukt att det grönskar i luleå i maj! Nästa anhalt är jordgubbarna i juli!!1 Dom kanske kommer tidigare i år! Jag väntar spännt. Jag vill verkligen att skolan ska ta slut nu. Är nådigt less nu.

I tried to cry myself to sleep, Cause it was supposed to hurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0