trötter, glader, toker

känns som att det blivit lite lamt i bloggen, men vad tusan solen skiner och det är alltid över 20+ ute! Så bloggen kommer ju faktiskt i andra hand, men när jag inte heller har så mycket läxa så kanske jag skriver mer. Känns tråkigt utan bilder och jag orkar bara inte ladda in bilder varenda dag. Så ni får sånt som inte ens hör till texten. Blir väl bra. Ikväll hade jag behövt kämpa d bilderna men det blev en cykel runda lite överallt med mickisch och jossiposs istället. Jag åt bland annat min första donken glass för i år!

det blir gammla goingar pga min lathet..



hittade några som jag tyckte liknade våran kväll, hehe

och några tagna av josse



juste, vi gled runt i korta shorts ända in på kvällskvisten utan att frysa!
fast nu blir ögonlocken tunga och jag tror att john blund har varit här, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0