remember the time you smiled?

Hemlisen jga pratade om hehe.. en nyy mobiiiil!! Inte så kul kanske, men för mig är det det. Josse har hållit på med den hela dagen, i know you want it! hihi. Men en ny mobil tar inte bort ärren från min gammla.. eller jo! Men det värsta är att vi fick reda på att vi har matte prov snart, jag som trodde det var slut med alla prov eller i alla fall allt utom nationella. Men jag känner mig redan fullproppad med läxor inlämnngar och så vidare. Jag tror jag ska rita lite på bilderna som ska in på torsdag tror jag?


vi var med våran lilla episka klass idag på ormis, det var trevligt och gott.






ledsen?







när man har med kameran så använder man den!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Alltså hahahaah, bakgrunden på bild nummer 5. :)

2010-05-25 @ 19:29:58
URL: http://juiceee.devote.se
Postat av: Josefine

Det är nadam jag syftar på.. heheheh

2010-05-25 @ 19:31:44
URL: http://juiceee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0