klar!!1

Inga läxor och fint väder, hur underbart? Idag lämnade jag in ett färdigt gjort so arbete, bilder, och har varit på ormis med josse och sprungit. Det känns också bra. Men det bästa är att vi fick tillbaka våra aktier idag och så kollade vem som vunnit mest pengar på dom, gissa vad. Det blev jag! Fick ett paket med pennvässare, penna, block, sudd och linjal... och allt står det chelsea på. Våran so lärare är nämligen galen i dom. Aja det skadar ju inte med lite skol material när skolan snart slutar. Snart ska jag till mina kusiner och äta tårta. Gott! Känna bara tråkigt att jag kommer samla på mig allt fett som jag sprang bort idag!


saknar mickan pickan! kom heem!

Kommentarer
Postat av: josse

ledsen och säga det men vi har ju visst läxor, iaf matte prov nästa vecka!

2010-05-27 @ 20:40:31
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0