läkerol

Det känns som att det börjar byggas upp med läxor igen! Är så sjukt skoltrött just nu och så glad för mikaelas skull! hihi hemlis. Just nu sitter jag och proppar läkerol som bjöds på idol igår. Inte så bra dock finns massa laxeringsmedel i det och det kommer ju vissa konsekvenser med det.. Ville också nämna att min lilla kisse rymde till porsön idag. Ingen släppte in han på morgonen, adam släppte ut han och josse halvsov medans han förklarade att hon skulle ta in han sen. Puckon!


just nu är min läkerol ask och min mobil min ända sanna kärlek.
Dock så har jag kastat sönder min mobil lite


Kommentarer
Postat av: josse

asså är det du eller josse på bilden? Sjukt lika!

2010-05-03 @ 17:30:41
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

läkerol beroende

2010-05-03 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0