Déjà vu

I helgen har jag haft hela fyra Déjà vu! "kraftiga" också om man kan säga så. Jag blev orolig, för att varje gång jag känner så kniper det sig i magen, jag får ont i huvudet efteråt och en av gångerna höll jag på att spy. Läskigt. så ja jag googlade på det. Här kan ni läsa det jag läste om ni inte vet vad Déjà vu är. Hela kännslan är i alla fall obehaglig och jag blir helt "slut" efteråt. Men annars än det så har helgen varit trevlig. Gillar att vara ute i västmark. Hade helt glömt bort att vi skulle till byagården och äta halstrad strömming, surströmmiing mm idag. Jag känner inte att jag vill dit. Men jag gör det ändå för strömmingens skull. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0