do you miss the way the world was spinning for us

*


åh så jag längtar efter den där kännslan mitt i vintern då det är soligt ute men ändå kallt och snön glittrar. Åka utomlands med mamma står också på listan. så underbart häligt att komma tillbaka till sverige pepparkaksbrun med solblekt hår mitt i vintern! Ahh jag vill ha vinter. Julafton kännslan, nyårs kännslan, saltvatten kännslan. det har blivit lite som en "tradition" att åka utomlands. Dom senaste jularna har vi firat utomlands. känns bra att inte vara i verkligheten då det är som värst. Gillar helt enkelt att smita från kännslan att ingen jul kommer bli sig lik igen.



Kommentarer
Postat av: mickan

jag=avis :(

2010-10-19 @ 22:21:37
Postat av: Camilla

känslan*

2010-10-20 @ 15:20:11
Postat av: jossa

BRA CAMILLA!!!!! lär hon!

2010-10-20 @ 19:32:28
URL: http://josefiineforssberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

HEHEHE

2010-10-21 @ 22:13:46
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0