fisk

Min kusin som nu går i åttan har växt ganska så mycket och är nu nåt huvud längre än mig. Han Frågade om jag hade krympt. sen så spillde jag ut ett helt glas läsk och så kallade han mig klumpig. Sen tyckte han att det var synd att jag inte stavade carro men k. För han hade hittat på en "ramsa": korta, klumpiga kusinen karro! Hah kanske bara våran släkt som har så dålig humor. Men kul var det i alla fall. Nu ska jag sova i min systers stora säng. sista natten innan hon kommer hem! Men sen så kanske jag sover i mammas och pappas säng. Dom kanske ska ta flyg ner till stockholm och köpa en bil.

Kommentarer
Postat av: Camilla

då fan ska du ha fest

2010-10-11 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0