hollywood infecyted my brain

Jag har börjat gilla mit hår lite mer. Det är ju trots allt bara toning och det är ändå ganska coolt. Jag tror att jag ska behålla det såhär ett tag. Jag har fått en förtidig present av två stycken idag, min syster kan inte vara med imorgon och mimmi var orolig att hon inte skulle hinna träffa mig imorgon! Tänkte berätta och visa imorgon då jag egentligen fyller år. Det brukar ju pirra lite i magen när man somnar dagen innan man fyller år men inte i år.. trist. aja nu ska jag sova! godnatt tha bloggha!


Kommentarer
Postat av: camilla

du e sexig

2010-09-22 @ 19:05:53
Postat av: sara

är det mina skor?:D haha

2010-09-25 @ 17:30:26
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0