it's a camouflage

På fredagar har vi bara en lektion så vi slutar ganska tidigt. Jag och jossa tog en stan tur och hon som alltid är lika tät köpte kläder för ca 600 spänn! Jag blir så avis. MEN jag hade i alla fall 56 kr på kortet så jag köpte ett militär grönt nagellack som jag hade råd med. Jag älskar alltid såna här små grejer som ringar, öronhängen och nagellack. Det som inte syns. Men sen så lästa jag på en reklam att det stod "it's all about the details". Det citatet älskar jag nu! Jag har också tagit saken i egna händer och sitter nu å målar alla mina ringar med nagellack. Det behövdes. Mycket mer än hälften är redan svin fula så jag ska stoppa mina nyaste från att bli så. Lite mer intressenat fakta är att just nu håller pappa och farfar på att riva räcket på altanen och snart så kommer inglasningen. Vi9 ska försöka bli fördig innan snön kommer. Tufft. Då kan man sitta där ute på vintern. Våra plattor till uppfarten och gången till huset har också kommit. Fint det kommer bli. Aja nu ska jag fortsätta med ringarna och sen kommer farmor också så vi ska äta tacos!

jag själv gillar inte att läsa långa inlägg men nu blev det ett långt och skönt att jag själv slipper läsa det.


Kommentarer
Postat av: josse

fan vad snygg bild!!! typ nya profil bilden ju

2010-09-10 @ 16:38:57
URL: http://josefiineforssberg.blogg.se/
Postat av: mickan

jag orkade faktiskt inte läsa inlägget (haha) men du var skit fin på bilden! <3

2010-09-10 @ 18:18:12
Postat av: felicia

oj vad kort hår du har nu, fint var det! :)

2010-09-17 @ 15:39:34
URL: http://feliciaolssoon.webblogg.se/
Postat av: clara

sluta vara så snygg!!

2010-09-18 @ 01:18:44
URL: http://claralundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0