love

Har varit med josse på storheden idag. Nu är jag så sjukt trött. Det är mer tröttsamt att gå på storheden än stan. Jag köpte en väääldigt prisvärt vinterjacka! Synd bara att jossa köpte en först så nu kommer vi två vara lika som bär. Men eftersom att jag mest troligt ska byta linje så gör det inte så mycket. Och lite mer.

nu ska jag fixa mina fula naglar som jag alltid gömmer bakom nagellack.
Dock så är fransk manikyr också nagellack.. höhö.


mitt nya gula nagellack som jag nu har på för första gången! Fiint!

sen så slank det ner lite maxmat också.. nu ska jag fortsätta se idol sen så
snabbduschar jag. Man måste ju vara fin när man ska försöka byra linje ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0