redhead

ja jag kan nu ofeciellt säga men fet text.. JAG ÄR RÖDHÅRIG!!!111  Jag stod och grubblade över mahognybrunt eller bara mahogny. Ja jag tog mahogny eftersom att den andra såt ut att inte ens bli en gnutta röd, villket jag ville ha. Men defenitivt inte såhär rött. Det ser nästan lila ut. Mössan på imorgon och det första jag gör efter skolan är att köpa en brun hårfärg och hoppas på att det röda skiner igenom liite!


det ser rödare ut i verkligheten kan jag lova!

juste jag har köpt lite saker också, eller ja en tröja och en plattång. Men om jag slutar deppa över mitt hår så kanske jag visar nån bild sen.

Kommentarer
Postat av: CAMILO

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD ANNORLUND

2010-09-20 @ 21:28:48
Postat av: elin

shit, det var något nytt! men det blev jätte fint! :D

2010-09-20 @ 22:34:50
URL: http://elinsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0